пʼятниця, 6 серпня 2010 р.

Соціальні мережі

Британія втрачає $22 млрд щороку через соціальні мережі 



Щорічні втрати в плані ефективності британських компаній були оцінені у $22 мільярди. Причиною цьому стали соціальні мережі, на які офісні працівники стали витрачати багато часу.

Британський сайт вакансій MyJobGroup.co.uk опублікував результати власного опитування, в якому взяли участь 1000 працівників. 6% з них щодня проводять у соціальних мережах більше години свого робочого часу. В масштабах всієї країни це може означати, що 2 мійльони трудових ресурсів Британії “зависло” на Facebook та Twitter.

Керівник MyJobGroup.co.uk, Лі Фейер, каже, що такі зависання в соціалках обходяться британській економіці у 14 мільярдів фунтів стерлінгів, або близько 22 мільярдів доларів щороку. Більше половини опитаних (55%) зізналися в тому, що витрачали робочий час на відвідування соціальних мереж для спілкування, написання постів та публікацію фото або відео.

Водночас 68% людей висловилися категорично проти того, щоб соціальні сайти виявилися заблокованими на їхньому робочому місці.


Приватбанк почав полювання на зловмисників через соціальні мережі 



Приватбанк вирішив почати пошук шахраїв у соціальних мережах. Для цього компанія буде залучати навіть “людей з вулиці”.

Банк завів у соціальних мережах Вконтакте та Facebook спеціальні сторінки з фотографіями людей – як колишніх працівників банку, так і клієнтів, які були звинувачені у шахрайстві та фінансових махінаціях, і тепер розшукуються для притягнення до кримінальної відповідальності.

За кожного зловмисника оголошено винагороду у 5000 гривень, яку буде виплачено тому, хто надасть точну і достовірну інформацію про місцеположення цих людей. На думку представників банку, знайти цих людей у соціальних мережах буде простіше і швидше.


На Вконтакте знову подали в суд



Російська компанія “Ньюс медіа рус” подала в суд на соціальну мережу Вконтакте за порушення авторських прав.

Ньюс медіа володіє газетою “Жизнь”, а також сайтами Life News і Маркер. Компанія знайшла на сторінках Вконтакте “Сотні випадків” неправомірного використання свого контенту. Але в позові йдеться лише про один ролик, на якому зняті 200 танків, які були залишені російськими військовими посеред лісу. За це відео Ньюс медіа хоче отримати 100 000 рублів компенсації.

Всього кілька тижнів тому завершилася перша подібна справа – суд ВГРТК проти Вконтакте. ВГРТК отримав мільйон рублів компенсації за ролики, розміщені користувачами на сайті Вконтакте.

Немає коментарів:

Дописати коментар